Monday, March 30, 2009

Perlukah kite berkorban lagi?..

Dalam mencari erti sebuah kehidupan banyak menuntut pengorbanan yang kadang2 membosankan dan sering membuatkan kite rase wujudnya ketidakadilan disebelah pihak saje, banyak kisah yang aku dengar hanya satu pihak saje yang berkorban sedangkan pihak yang satu lagi tidak pernah nak hargai,
biasanya ia banyak terjadi kepada pasangan suami isteri, mereka terpaksa berkorban demi membahagiakan anak2, ibubapa dan org2 terdekat sehinggakan timbul perasaan tak puas hati.
tp bagi aku setiap pengorbanan itu tidak semestinya dibalas, cukup sekadar ia dihargai.

"Andai Pengorbanan itu harga sebuah cinta aku terlalu byk membayar harga cinta itu..jgn ditanya sebyk mana pengorbanan yang telah aku buat krn aku sendiri tdk pernah mengiranya.. tp, andai pengorbanan itu tdk dihargai perlukah aku berkorban lg?"

No comments:

Blog Widget by LinkWithin