Tuesday, November 3, 2009

Team Building kat Ulu Slim - hari ke2


Hari ke-2 di Ulu slim, banyak aktiviti yang kami lakukan,
Selepas senaman pg dan sarapan pg, kami dibawa ke air terjun tibang untuk mandi manda dan aktiviti disane,
Layan gambar je lah malas nak cite, leh macam tu, bini sape lah ni.....
tengah tunggu member lain, ade yang masih belum sampai...

Sebelum g mandi bergambar dulu, poyo je aku ni.....
Air terjun tinggi ooooo......sejukkkkkk giler........kami ade game, masing2 bersungguh2 nak menang..... seronok.......
Tapi.....kaki ku luke, mase main dalam air, pedih giler....... masing2 dah kelaparan, makan bekal masing2.....
Petang pulak, kami ade aktiviti lagi, enjoy lah kursus kali ni walaupun aktiviti padat,
selepas game, kami dijamu dgn buah durian dan buah pulasam, banyak giler aku makan, tambah2 dapat geng yang memang kaki durian, syok..... makan tak ingat.....
malam tak boleh tido, panas, kul 12 aku mandi sungai,

Sebelah malam nye kami ade aktiviti bersame org2 asli, "menari sewang"..... lawak giler kitorang menari, tp best........

ni la penyanyi nye, panjang lagu diorang, masing2 sempuk menari, nak habiskan lagu ni, masa ni, giliran kami pulak nak mempersembahkan tarian kat diorang, "Tarian Poco poco" bukan pocong tau......diorang panggil aku cikgu tadika, ramai anak2 org asli ikut aku, asyik berlanggar dgn diorg je, tp aku ok jer..... Tarian ni abis sampai kul 12, penat oooooo, tp seronok, nak masuk tido, tp tak boleh tido panas giler, aku terus g mandi sungai, sejuknye air sungai.......baru leh lelap...
Esoknye ade aktiviti lagi........

No comments:

Blog Widget by LinkWithin