Sunday, September 13, 2009

Hari ke-15 Ramadhan


Dah lame aku tak update blog aku ni, dah naik bersawang dah,

penyakit malas aku datang lagi, memang tak boleh nak elak, makin di tempis makin ia menjadi2

mesti korang bosan kan? blog ni takde bende lain nak cite ke? asyik cite pasal makan je

biar ape korang nak cakap ape pun, cite ni dah basi dah, aku nak cite gak,

Hari ke 15 ramadhan, aku mcm biaselah, cuti, jd mase cutilah aku amik kesempatan nak masak2,

tak tau nak masak ape, idea belom mariiiii ni........

Hubby berbuke kat rumah ari ni, bestnyeeeee....

Tengok ayam ade, masak ape yang ade je lah, lgpun aku nak abiskan stok lauk dalam peti ais, nak beli stok baru pulak.

Duk pikir2, aku masak biase2 je,

Ayam masak merah 4 ketul,

Goreng tauge kepale besar dengan fishball,

pastu aku wat popia goreng, hubby aku suke sangat lah popia goreng letak isi ayam ni,


dan.......betik sebagai pencuci mulut, tu jer......

sekian terima kasih......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin