Tuesday, September 1, 2009

Konsert Satu Dato' Siti Nurhaliza


Sebut je nama Dato' Siti, terbayang wajahnye yang cantik, senyumannye yang manis pasti memukau mata yang memandang, kata orang wajah mencerminkan tingkah lakunye.

aku minat giler ngan Dato' Siti ni, dah lah cantik suare pun best,

bagi aku dia antara artis yang tak lupe diri, walau setinggi mane pun dia berada dia tak pernah berlagak,

perangai dia cool je......

ni saje je aku letak gambar ni, suke aku tengok gambar ni, Siti tanpa secalit mekap pun, walaupun tak bermekap dia tetap nampak cantik.


Semalam seronoknye aku layan Astro 188, ade konsert siti nurhaliza, rase tak puas la.. best sangat.........


persembahan dia mantap giler, suaranye memang power la.....

Layan gambar je lah ye.....

time ni, suke aku tengok dia menari, same je dengan penari....


mase ni pun best, siti dengan persalinan hijau, tetap nampak cantik....


Boleh dikatekan semua bestlah....,


Tahniah kepada Dato' Siti Nurhaliza kerana berjaya melaksanakan persembahan yang gempak giler, kalau boleh buat tayangan ulangan lagi.....hehehehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin