Sunday, July 12, 2009

Adik2 baru ku......

Tak tau nak cite ape, saje je aku nak kongsi cite ngan korang,
aku nak cite pasal adik2 baru aku ni, minggu lepas kitorang g giant, nak beli barang dapur sebenarnye, lepas shopping2 apa yang patut.


mase nak balik, tiba2 hubby aku ajak g kedai jual hamster, aku tanye nak wat pe, bukan ade ape pun, dia ckp ikut je lah,

sampai sane rupenye dia nak beli hamster, kami beli sepasang, comel sangat, kami siap beli dengan sangkar dia sekali, sangkar dia siap yang ada permainan dia lagi, hubby suruh aku pilih nak yang mane satu, mestilah aku pilih color pink...hahaha


Murah jer... sepasang hamster ni sekali ngan sangkar, makanan dan habuk kayu, baru RM8+.
pakcik tu siap rekemen kan beli syampu dia, kalau dia sakit pun ade ubat dia, boleh dikatekan semua ade kat situ.

Masa nak balik pakcik tu siap cakap kat kitorang, Selamat beranak pinak, nak gelak pun ade.....har har...

Kami bagi name kiki dan Lala, si Lala ni pemalu, asyik duk dalam rumah jer, malu nak kuar.....tp si kiki ni paling nakal, bila nak pegang je mesti dia gigit tangan hubby aku, tp tak sakit sebab dia kecik lagi.....
bukan main aktif lagi hamster kami ni, asyik main jer.... suke aku tengok dia main.Tengok tu, macam dia tau je org nak amik gambar dia, posing tak tahan tue....mase ni dia dah kenyang, dua2 dah nak masuk tido, SELAMAT MALAM Sayang......Hubby aku suke sangat melayan hamster ni, balik je keje mesti dia tengok hamster dia ni, yang lawaknya, siap berborak lagi tu,


Tapi, yang lawaknye, mase malam kitorang beli hamster ni, hubby aku sampai tertido ngan hamster, aku sedar2 kul 1.30pg tengok dia tertido ngan si hamster ni,

Bile dah ade hamster ni, sekurang2nye tak lah boring sangat aku duk rumah sorang2, sebab dah ade kawan....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin