Friday, July 24, 2009

Nak bagi ape ni?

Bulan Ogos ni merupakan bulan yang cukup bermakne bagi kami, banyak ari2 yang perlu kami raikan, sambutan besday hubby ku, besday aku sendiri dan anniversary kami,

Sebenarnya aku tengah buntu, duk terpikir2, nak bagi hadiah ape untuk besday hubby ku. binggung2.... adoh......guwe binggong nie....mau ngasih ape.....

Ade seminggu je lagi mase untuk aku putuskan nak bagi ape, besday dia pada 2 ogos ni, kalau boleh aku nak bagi benda yang boleh dia ingat selalu, pendek kate, dia bawak ke mane2 dia pegi, panjang pulak kate, bende yang dia selalu guna lah....hehehe....

Hadiah ni sekali dengan hadiah anniversary lah kan, tu yang untung tuu..... acik sukooooo.......jimat duit kan, sape2 ade cadangan, tolong lah bagi 'suggestion' kat aku ni, tolong tau........ (gaye memakse ke? tak kan) hehehehe......

Aduihhhhh..... pening2......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin