Tuesday, August 25, 2009

Biase biase je

Hari 1st dengan 2nd pose aku berbuke sorang2 je, hubby keje petang sampai malam, so, menu berbuke pun biase2 je,

tak special pun, janji ade benda leh wat berbuke.

Hari pertama, masak sendiri je, malas nak g pasar ramadan, aku wat asam pedas, telur dadar, dengan ulam timun dan kurma je.

Hari ke-2, pun aku masak sendiri, aku wat sup ayam, ayam goreng kunyit, kurma, sambal kicap, tu je,

malam tu hubby bawak balik ayam percik, aku tak makan pun, dah kenyang.

Hari ke-3, haaa, ari ni hubby aku ade, dia off day, semua dia yang masakkan, aku duduk, dan makan je.....nikmatnyeee.... dia masakan mee goreng, sedappppppp......

Lepas amik aku keje, singgah pasar ramadan jap, beli roti john dan kuih akok, tu je lah menu aku berbuke pose.

Hari ke-4, ari ni aku berbuke sorang lagi, huhuhuhu waaaaaaaaaaaaaa.....
hubby kene keje petang sampai malam,

Aku sempat goreng ikan, dengan wat sayur campur je, dah magrib dah, buke pose ala kadar je lah,

lepas solat baru wat asam pedas, tak sedap pulak makan nasi takde kuah, asyik asam pedas je ko ni tie...., dah tu menu yang paling senang,

sori takde gambo, acik lupo......

nanti aku update lagi yer......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin