Tuesday, August 4, 2009

Ho..ho..ho balik kampong........

Hai tawang2..... i'm coming.....

Dah lame aku tak update blog aku ni, dah nak bersawang balik dah, sebenarnya minggu lepas aku bercuti, balik kampung, tak sempat nak jengah blog aku ni.

Ari ni aku dah start keje balik dah, takde moodnye nak keje, malas............

Maklumlah mood kampung ade lagi oooo........ bukan setakat seronok, tp beronok-ronok, banyak sangat aktiviti aku kat kampung, padat sangat.....

Walaupon penat travel jauh, tp hatiku 'happy sangat',
Dapat balik kg, dapat jumpe ayah dan mak......., dapat cium tangan ayah dan mak......, dapat pelok ayah dan mak......, rinduuuu sangat kat ayah dan mak......., dah macam iklan PLKN pulak aku ni...HeHeHe.....

Aku kene kumpul kekuatan dulu, nanti aku update yeeeee......mood aku takde lagi ni, jari jemari ku masih terasa sengal2, maklumlah dah lame tak meniap....

Hish...hish baru 4 hari cuti dah cakap rase lame, Bini sape la ni.......? dush dush kat diri sendiri.... adushhhh... sakit lah..... dah lobam kek bijik mato acik sebolah....hehehe...

Sori, buat korang menyampah dengan bebelan ku, hobi ku kan membebel....

bye... bye

1 comment:

viruspadu said...

dapat balik cium mak abah, sape tak seronok weiiiiiiii, rasa taknak masuk keje dahhh hahaha

dah jangan malas2

update cepat hikhihkiki

Blog Widget by LinkWithin