Tuesday, August 11, 2009

Terima kasih Sayang....

11 ogos genap lah umur aku ni 29 tahun, rase macam dah tua je, tahun depan sweet 30......isk isk isk.....

takpe..... don't emotional.....umur tua, tp jiwa tetap mude....hak hak hak....

ramai yang wish besday kat aku, rase terharunye, walaupun ade yang tak, terlupe agaknye kot......

Time kasih semua......atas ingatan ini.....

ni bukan entri nak menunjuk2, cume nak show off je, biar ar, korang nak cakap ape pun, aku nak cite gak, namenye blog peribadi, cerita kehidupan aku, hahahahaha.......

eeeee, teruknye perangai, bini sape la ni......

takde niat lain, cume nanti anak cucu tengok, jadi ikutan kat diorang, diorang mesti kate "romantiknye nenek ngan atok aku ni", sweet sangat....hihihihi......

Semalam, mase hubby amik aku balik keje, dia ade tanye aku,

hubby : Syg dah makan ke, syg nak makan tak?
aku : tak makan lg, tengahari makan popia ngan pisang goreng je
b nak makan ke, kalau b nak makan syg masakan.....tp ati berbisik malasnye nak masak....
hubby : b pun tak makan lg, kite makan luar lah, nak tak?
aku : syg tak kisah, tp dlm ati, Syorgaaaa........ (penat oooo balik keje nak masak)
hubby : kite g senawang lah,
aku : ok.....

lepas makan segala bagai, hubby tak terus balik rumah, nak g mane lah mamat ni...ah, ikut je lah...

hubby : syg pilih nak yang mane? tp jgn mahal sgt tau...(mcm tak ikhlas je)
aku : ape ni b? (buat2 tanye)
hubby : pilih je lah...., b bagi ni sempena besday syg, sekali dgn anniversary tau,
aku : ye ke ni? Time kasih banyak2 b...malu2 kucing

Taaaaadaaaaaa..... ni rantai tangan, biase2 jer.....aku kan suke merendah diri

Kecik dan Murah je....diulang murah je... dan diulang lagi.....ikut kemampuan kite kan, tp aku rase cukup bermakne, bagi aku ia terlalu mahal jika dibandingkan dgn Keikhlasannya, 'Sentimental value' katakan.....

Malam tu jugak hubby aku suruh pakai, ngam2 ngan lengan aku yang besar bapak ni,

Acik suukeeeeeeee lalalalalala

penutup entri 'show off' ni aku nak ucapkan sesuatu untuk hubby aku

"Time kasih b kerana menghadiahkan syg rantai tangan ni, semoga tahun depan dapat lagi besar".... boleh ke cakap macam tu.......hahahaha....

bertuah punye bini, mau kene pelangkong ni baru tau......

No comments:

Blog Widget by LinkWithin