Saturday, August 29, 2009

Hari Ke-8 Ramadhan

Sori aku terskip 1 hari, aku lupe nak update hari ke-7 ramadhan,

aku buke ngan nasi kerabu dan roti john je, hasil terkam kat pasar ramadan, tu pun nasib baik sempat, sbb semalam kan jumaat, jem giler........

Hari ni weekend, aku cuti, jd mase aku banyak dihabiskan dgn tengok TV, tenet, baca majalah, tido, termenung, dannnnn layan perasaan (mcm tak biase lak) tu je, rase cam lambat sangat jarum jam ni bergerak,

Hubby keje, sedey nye........., kene buke sorang lagi,

Nak g pasar ramadan, malas lah pulak, padahal bukan jauh sangat pun,

Kalau malas tak boleh nak wat ape lah kan.............

Masak ala kadar je lah, janji boleh wat berbuke nanti,


Ini lah hasilnye, Udang masak sambal, biase2 jerrrrr

Dan.... Bayam goreng + FishBall, ok la tu......

Kuih muih takde pun,

Buke makan kurma dan terus makan nasi je,

Alhamdulillah......... dengan rezki yang diberikan kepada ku

No comments:

Blog Widget by LinkWithin