Wednesday, August 26, 2009

Hari Ke-5 Ramadhan

Hari ni hari ke-5 ramadhan, aku? macam biase lah, berbuke sorang2 lagi,

Hubby keje petang sampai malam lagi minggu ni, huhuhuhuh

cume yang bezanya bulan pose ni, hubby amik aku balik keje walaupun dia keje ptg, kalau aku balik naik bas alamatnya aku berbuke dalam bas lah,

gorek hidung dulu ke nak batalkan pose, hak hak hak...

eeee.... teruknye, pengotor.......

acah ajer, aku saje nak buat korang marah,

ok, ok, aku cite juadah ape aku berbuke ari ni, takde ape yang speselnye, belanja berpade2 jer, tak boleh ikutkan nafsu sangat, betol tak?


aku huraikan 1 per 1 ye....aku beli nasi ayam kat pasar ramadhan dkt rumah aku, dan sikit juadah lain, hah, sedap tak?

Ikut tekak aku tak sedap sangat, biase2 je


Popia basah 4 ketul, untuk hubby aku sekali, die suke benor makan popia basah ni,


Murtabak ayam satu,ni pun febret hubby aku, aku makan jugak tp kureng sikit


Dan air soya dalam kotak jer, gulp gulp, aaaaaaaaa, nikmatnye........

tu je, juadah berbuke aku ari ni,



No comments:

Blog Widget by LinkWithin