Thursday, August 27, 2009

Hari Ke-6 Ramadhan

Sekejap jer kan, dah masuk hari ke-6 dah kite puase,

hari ni aku berbuke sorang lagi, hubby keje petang lagi, ade majlis berbuke pose kat Kelab Golf Tunku Jaafar, huhuhuhuhu.......

So, secara pakse relanye aku kene lah balik naik bas, konfem sampai lambat ni,

Dahlah hujan lebat, payung takde, macamane nak g beli juadah berbuke ni,

dalam bas asyik duk pikir je, macamane ni?isk isk isk.....

Sampai dekat rumah aku, dah kul 6.45, ahhhh..... redah je lah hujan ni, biar lah basah pun, dah nak balik rumah kan...?

Abis basah baju aku,

sampai sampai rumah, terus ke dapur, nak masak ape yer.....

aku masak nasi dulu, sempat ke tak sempat aku masak je, kalau tak sempat buke je ngan ape2 pun yang ade,

aku masak simple2 je,
Sawi masak tumis air dengan fish ball, sedap jugak......

Ikan Kembung masak sambal, lupe nak letak bawang hiris, sebab kelamkabut,

mase tengah goreng ikan orang azan magrib,

nampak tak cantik kan? tp sedappppppp.........

Ni nasi aku, sikit je aku makan, tak selera sangat.

p/s: sila abaikan pinggan mangkuk yang tak semenggah itu, semua adalah ikut tercapai dek tangan aku....hehehehehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin